Legfrissebb 50 hozzászólás

A legfrissebb 50 hozzászólás

a szerencsi rendőrkapitánynak (vendég) [2021-10-27 08:46:09]#1
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Hahó Szerencsi Rendőrkapitány! http://ugyeszseg.hu/kitalalt-daganatos-betegsegre-hivatkozassal-csalt-az-anya-es-fia-a-szabolcs-szatmar-bereg-megyei-fougyeszseg-sajtokozlemenye/
A mi fecskési Dínónk és bűntársa /anyukája/ meg még mindig szabadlábon garázdálkodik??? Hogy lehet ez???
errr (vendég) [2021-10-26 23:37:28]#2
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Ezek mind cinkosok és bűntársak. Felelősek az ország morális lerothadásáért az emberanyag elsilányításáért a nemzet széthullásáért.
errr (vendég) [2021-10-26 23:34:08]#3
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Még majkát tüntették ki. Nagyon szegényes már a választék.
Kutatók (vendég) [2021-10-26 16:45:42]#4
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

szerint a magyar vidéket radikális retorikával,a fejlesztési pénzek politikailag ellenörzött módon való szétosztásával és a már meglévő függőségi kapcsolatok fenntartásával uralja a kormányzópárt.Szegénynek nem mondható polgármesterek 7 méter járdáért eladják a lelküket,s közben skandálják vesszen Brüsszel éljen Zemplén követe.
Mindeközben (vendég) [2021-10-26 15:27:41]#5
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Díjat vesz át Ő és vére aki ha nem fideszes a k....anyát ?
https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-szabadsag-egy-katartikus-elmeny-5937008/ :D
Vasútállomás (vendég) [2021-10-26 15:11:00]#6
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Már a volt csokigyár állta-ellenben lévő kocsmától figyelni kell mert kint bagóznak az utcán a kocsma vendégei. És nagy kegynek számít ha arrébb állnak .Utána meg annyira lenőttek a fák koronái mint aminek nincs gazdája és nem látni az utat . Van egyáltalán Szerencsnek,közgazdája mert a díjat fizetjük ? De nem láttunk !
vicc (vendég) [2021-10-26 00:00:15]#7
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

És van pofájuk minden éven megállapítani a testületi ülésen, hogy Szerencs közbiztonsági helyezete milyen jó, sőt egyre javul.
Vendég (vendég) [2021-10-25 21:32:49]#8
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

A volt csokoládégyár után nagyon balesetveszélyes a járda,feltörték a kamionok,mert azon parkolnak majd minden nap. Olyan sötétség van ott,hogy van aki zseblámpával világítva jön azon a szakaszon.
Az egész Rákóczi útnak nem megfelelő a közvilágítása. Most például a posta után a bíróságig öt lámpa nem világít. Nem értem,hogy az illetékeseknek ezek nem tűnnek fel? Igaz ők csak nappal kocsival közlekednek.
Röhögcse (vendég) [2021-10-25 15:27:56]#9
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Az azért van mert hát Jóska,Pista fia,lánya,és ők ugye érinthetetlenek mert hát rokon .Benne,van a tűrt kategóriába .
Mit (vendég) [2021-10-25 15:09:10]#10
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

várni mikor a Szerencsi (értelmiségnek)? Legnagyobb problémája amit közölnek a helyi Sárkány híradóban.Korcsolyázni nem tudnak mert 5-drb borosüveget a korcsolyázó tavukra dobot valaki ?
Közbiztonság (vendég) [2021-10-25 14:33:34]#11
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Mit várunk, amikor a nyomoronc szerencsi rendőröket még a tizenéves motoros hülyegyerekek is kiröhögik?
üzenjük a nuniszakállúnak (vendég) [2021-10-25 14:28:00]#12
Ezerszer. (vendég) [2021-10-25 14:10:14]#13
Cikk: Szerencsen kényszerítették prostitúcióra a 13 éves lányt, később csoportosan meg is erőszakolták

Felhívták már a hozzá szólok,hogy a Szerencsi vasútállomás és környéke életre veszélyes hely ! Tessen végig menni alkonyat után az állomásra vezető úton a kamionok, parkolásától nincs világítás. Vakon közlekedik az ember !
Ágyúzás (vendég) [2021-10-25 13:18:50]#14
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

ne feledje nem sokára ettől lesz hangos,Hegyalja mert az érdekek ezt( kívánják) ?
Egyre több borászat nyitja meg kaput,milliárdok ömlenek,Hegyaljára,minap fektet be a Szentkirályi zsonglőr is Tállya-i borászatba .https://forbes.hu/napi-cimlap/homoky-dorka-balogh-levente-capak-kozott-boraszat/
https://www.youtube.com/watch?v=5nH0mk1iNU0&ab_channel=K%26HCsoport.
Mezőőri restancia,bagatell .
errr (vendég) [2021-10-25 13:12:17]#15
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Lázár is vastagon benne van a multik jelenlegi támogatásában, s a "rabszolgatörvény"-t is azok kedvéért vele együtt hozta a hazaáruló banda. Ők vitték le a munkanélküli segély időtartamát is 9-ről 3 hónapra stb. Most meg előadja a honatyát? :D Szánalmas és hiteltelen az egész figura!
Buszjárat Budapestre (vendég) [2021-10-25 12:12:38]#16
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

https://hang.hu/koffein/buszmenet-132532?fbclid=IwAR0FZivu_EaXo8W-hrvIrpy60i6eZd3T_E_nykS1nOhUValgcWR3IRNpwSo
Buszjárat Budapestre (vendég) [2021-10-25 12:11:58]#17
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Gondolom a térségünkből nem volt szervezés?! Innen mindenki saját autóval, vagy vonattal ment, természetesen saját költségen?! Vagy nem?
tisztázzuk (vendég) [2021-10-25 09:39:48]#18
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Már értem, mi a probléma! A jogi szakszöveg értelmezése. Fussunk neki újra, most szájbarágósan!
Olyat nem fog benne találni, hogy a hangágyút (gázágyút) törvény tiltja. Ha minden zajos gépet egyesével fel kellene sorolni, regényt írhatna a jogalkotó. 5 km-ről szó sincs, azt nem én írtam.
Elolvastam a szerkesztők által közzétett PDF-et. Róbert, nem tudom, kitől kért jogi tanácsokat, de amit írtak Önnek, pl. a csendháborítás itt biztosan nem áll meg, mert a tevékenység nem indokolatlan. Kivéve éjjel, amikor mind a seregély, mind a lusta gazda alszik, de a zajforrást úgy hagyja.

Röviden ilyenkor a Zajrendelet alkalmazandó.

Tehát:

1. A hangágyú üzemi zaj- vagy rezgésforrásnak minősül (284/2007. (X. 29.) 2. § i)
2. Védendő épület: a lakott terület minden épülete (284/2007. (X. 29.) 2. §) Tehát ha Mari néni a szőlő mellett lakik, az ő háza ugyanolyan védendő objektum.
3. Környezetvédelmi hatóság: elsőfokú hatóság a szerencsi jegyző, másodfokú a megyei környezetvédelmi hatóság (ha az elsőfokú nem illetékes, köteles eszkalálni a másodfokú felé) (284/2007. (X. 29.) 4. § (1))
4. Minden védendő területen rendelet határoz a megengedett legnagyobb zajkibocsátásról, napszak és övezeti besorolás szerint (27/2008. (XII. 3.) KvVM-EüM együttes rendelet) Tehát ha a szőlőhöz legözelebb lakó Mari néni háza előtt a 35dB-nek megfelelő "színházi csend, halk suttogás" szintet meghaladja a gép okozta zaj, akkor intézkedni KELL.
5. Amennyiben felmerül (pl. a sok panasz miatt!), hogy a hangágyú átlépi a megengedett értéket, a hatóság köteles (lenne) intézkedni (284/2007. (X. 29.) 17. § (1)) Ezután már az ágyúzó térfelén pattogna a labda, köteles lenne hivatalos méréseket végeztetni, intézkedési tervet készíttetni, stb. Addig pedig a lövöldözést AZONNAL befejezni.
6. Az ágyúzó bírságolásáról a 284/2007. (X. 29.) 26. § (1) rendelkezik.

A mezőőr felelősségét a 2012. évi CXX. törvény szabályozza:

"11. § (1) A rendészeti feladatokat ellátó személy köteles intézkedni vagy intézkedést kezdeményezni, ha illetékességi területén, a törvényben meghatározott feladatai ellátása során jogszabálysértő tényt, tevékenységet, mulasztást észlel ..."

Szeretettel ajánlom Önnek a hivatkozott három jogszabály tanulmányozását. Körszakállú urambátyáméknak is, ha már a saját munkájukhoz se értenek.
Róbert, ha van még kérdése, szeretettel várom!
Lázár János (vendég) [2021-10-25 09:04:27]#19
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

felvillantotta,hogy lehet így is.Képviselőként kikelt az évi százmilliárdos támogatást kapó,alacsony bérben érdekelt multik ellen,mivel az autó alkatrészt összeszerelő makói gyárból százakat bocsátanak el.Egyedi elbirálást követelt az operátoroknak,hiszen három hónap alatt nem tudja eladni a házát,s elköltözni egy szebb világba.A három havi támogatás édeskevés,nincs rá pénz,mert a multi támogatására kell.Amúgy az idén 1200.milliárd forint- ot fizetünk a hitelek kamataira.Magyarország jobban teljesít.
Ez a képviselőnk? (vendég) [2021-10-24 20:14:50]#20
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Azt hiszem ennél nincs lejjebb-zsófi mai propdukciója!
Szánalmac -győzike-2 !
Jó buli-a mi pénzünkön!
Már (vendég) [2021-10-24 16:24:14]#21
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

az zsindex-is mutatja olcsóbb a szajré odakint mint ide bent .https://index.hu/gazdasag/2021/10/24/aldi-lidl-ausztria-ar-osszehasonlitas-kereskedelem-elelmiszer/
Jó lenne már egy kis JERUSALEMA,hát ha olcsóbb lenne a gáz vagy a kenyér ??
Rezsi mi is az ? (vendég) [2021-10-24 15:30:12]#22
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Ennyi élelmiszer fér bele 20 ezer forintba Liverpoolban
https://alfahir.hu/2021/10/24/liverpool_anglia_arkulonbseg_elelmiszer_olah_miklos
Elárulom (vendég) [2021-10-24 13:42:07]#23
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Németek-országában,lényegesen olcsóbb a Lidli,Aldi,Netto, mint itthon .És a keresetük lényegesebb magasabb mint itthon. Ennyire oda figyel a törzsfőnök a csökkentésre .Ja és még egy oda kint a műanyag és minden palackot vissza visz az ember drb-ja 70-ft átszámítva amit az adott boltban levásárol az ember . Nem pedig agyon zsarolja a NAV-al a polgárt a hulladék cég mint itthon . :D
errr (vendég) [2021-10-24 12:51:36]#24
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Nem szólni kéne már, hanem elkergetni ezt az aljas bandát mindenestől, románostól, lengyelestől, olaszostól, krumplifaló buszon hordott primitív alkeszestől. Az lesz majd az igazi ünnep!
Azért (vendég) [2021-10-24 09:55:05]#25
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

szólni kellene,hogy a 1956-os emlékezések a azokról szólnak akik akkor ott voltak. Nem pedig a mostani beszédekben,előválasztásokról,covidról,migránsokról,újraindításról,stb .
Halloween! (vendég) [2021-10-23 21:19:07]#26
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Érdekes menyire nem ismerik egyesek halloween,történetét. Ugyan is ez gonosz szellem világ az élők világába,hívását jelenti ez vala a (druida papok),hogy ellenségeikre küldjék a gonoszt tehát magukra,házukba hívják a gonoszt és mi van ha ott marad ? (Druida papok) tudták hogyan kell őket semlegesíteni.
Ez ér nem érteni,miért mennek egyesek tököt organizálni más földjére .
Az ígéret szép szó.. (vendég) [2021-10-23 20:46:31]#27
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Róbert: tartsa be az ígéretét egy időre!
Ezzel tesz a legtöbbet a fiának.Hagyja ,hogy a fiáról mások alakítsanak ,ki jó véleményt! Ez igy gáz!
Nem fog hiányozni ,mert a hozzászólásai,egy idő óta,felpuhultak ,és nagyon lojálisak!
/hogy finoman fogalmazzak / Időnként kifejezetten provokatívak, és elterelőek!
Pihenjen ,tájékozódjon,gondolkodjon ,és ezt követően várjuk vissza!
Bukovszky Róbert [2021-10-23 16:11:27]#28
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Tisztelt Admin! Köszönöm! Annyival egészíteném ki, hogy a "véleményem szerint"-el kezdődő mondatokat egy gyakorló jogász írta bele.
#288! Talán Önnek "fényezésnek" tűnt, én úgy érzem tényeket írtam, ha máshogy gondolja vagy valótlannak akkor kérem cáfolja!
Életerős fiatalember, bírja idővel, bírja fizikálisan az önként vállalt terhelést, ugyan miért kellene felmondania azért amiért 1-2-3 a családunkat zsigerből gyűlőlő egyén elvtelen, névtelen támadást inditott!?
Na most érkezett el az "egy jó darabig" nem írok ígéret betartása!
Adminisztrátor [2021-10-23 15:22:12]#29
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

A Bukovszky Róbert úr által hozzánk eljuttatott dokumentum itt olvasható: http://szerencsivalasz.hu/media/seregely-gazagyu.pdf
Valami nem kerek. (vendég) [2021-10-23 13:25:35]#30
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Róbert -maga önt olajat a tűzre. Majd csodálkozik,hogy miért bántják ,a kitűnő mezőőr fiát? Úgy fényezi ,dicséri ,hogy aki eddig jóindulattal volt,az felháborodik
Ha olyan jó ,és eredményes vállalkozó , akkor miért nem adja fel a mezőőri állását, megszabadulva ,a sok mószertól. Mindenki más ,már rég felmondott volna !Miért kell ez?
Valami nem kerek!
Bukovszky Róbert [2021-10-23 09:58:03]#31
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Köszönöm! Talán nem kiválóan, de mindenképpen odaadással, tisztességgel, figyelemmel próbálja ellátni a rábízott feladatot. Csendben, feltünés nélkűl végzi a dolgát, igyekszik nem szerepelni /pl, gyalog közeliti meg a fenyvest és nem megy oda emberkedni, ha látja, hogy kultúrált szórakozás megy, nem zavarja a hegyen leparkolt autó utasait, hogy mit keresnek ott, amikor látja, hogy "jellegzetesen párásodnak" a szélvédők/ Talán kötelező is lenne, de szolgálat közben nem viseli a fegyverét, mert nem akar erőt demonstrálni, nem a dülő utakon autóval, hanem a szőlő sorok között gyalog sétálva figyeli a dűlöket. Illedelmesen feljelentés nélkűl szólt rá azokra az amúgy kedves, jószándékú családokra akik csak pár tökért mennek ki a MÁS FÖLDJÉRE mert ők farigcsálni akarnak. Viszont bátran oda állt a "népes kompátia" elé amikor azok súlyos szabálysértést követtek el, természetesen itt megtörtént a 'felettes szerv riasztása is amiből előállítás lett.
Szóval kb így megy ez, ezek után talán sokan megértik miért bánt amikor ok nélkűl támadják ezért a minimálbéres állás miatt. Oda kell mellé állni amikor az egyik szomszéd település lakói éjszaka többen biciklivel megjelennek az "alsó" határban, hogy vigyenek egy kis kukoricát a máséból a saját jószáguknak, akkor talán átértékelődik egy kicsi a megitélése. Mindezek mellett megjegyzem közel sem ebből él, egészen jól prosperál az egyéni vállalkozása és az "őstermelői" mivolta is, úgy tudom ebbe jövő májusban bárki betekinthet.
Most valóban befejeztem egy időre, mivel az adminok eltüntek, ezért még a "hangágyús" anyagot valamiféle segítséggel közzé teszem.
Legyen így.. (vendég) [2021-10-23 09:19:27]#32
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Békés ,egységes ünnepet!
Nem kell békamenet -zsófi maradj veszteg!
Kérdés (vendég) [2021-10-23 08:35:14]#33
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Azért az még mindig nem derült ki hogy miért éppen ő lett a mezőőr. Ja, véletlenül rátaláltak az önéletrajzára ...
Kedves (vendég) [2021-10-22 19:57:25]#34
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

szomorú ! Nem k?ne m?r témát v?ltania ?! Nagyon t?kattant a Bukovszky családra ! Javaslom váltson t?mát , ez m?r unalmas !
kérdés (vendég) [2021-10-22 17:27:44]#35
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

B.R-fia -a mezőőr,a munkáját kitűnően végzi!
Miért bántják?
Bukovszky Róbert [2021-10-22 15:41:15]#36
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Mondjuk azért mert itt a "mezőőr" felelőségét fejtegették korábban, nos az ő 'hatásköre lakott területen kívűl lép érvénybe. Csak nem jött eddig az a "tilos" rész a törvényből, gondolom ott írják ahol az 5km-t.
ÖRÜLET. (vendég) [2021-10-22 14:13:37]#37
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

k.zsófit.a hír tv-a fidesz nagyágyújának nevezte.
Háát -valóban így van? Vagy csak egy celeb ,a jó bulinak tekinti a megválasztását?
Jön a választás majd meglátjuk!
Szomorú ! (vendég) [2021-10-22 12:50:05]#38
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Nem gondolja,hogy a hang terjed ? Avval mit akar hogy a lakóterületen kívül ? Esetleg így lenne helyes,lakot területől X-távolságra . Amitt a törvény 5-kilométerben jelől meg ! A szőleje van ilyen messze lakott területől meg bárki-é is ?
És ez így van ! (vendég) [2021-10-22 12:46:46]#39
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Aki nem tartozik a független fideszes körbe az elmegy inen,Szerencsről mert hiába a közüzem hazugságai. Átlagon aluli,a fizetés abból nem megy a minden napi élet . Zsaroló,hulladék,és villany,gáz,víz követelőivel szemben . Van olyan levél a hulladékoktól,tanulja meg jobban be osztani a pénzét és akkor jut a hulladék számlára is ?? Magyarán,életmód javasltal is foglalkozik a a hulladék társaság,akik az adó fizetők pénzén lettek teremtve .
Bukovszky Róbert [2021-10-22 11:50:49]#40
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Nyugi! Most kérem vegyen egy nagy levegőt, aztán olvassa végig mégegyszer amit írt. Köszönöm!
Én átküldtem egy anyagot az adminoknak, mivel sajnos én nem tudtam bemásolni, remélem lesz idejük foglalkozni vele, s akkor majd lőn világosság!
Azért kérem a "hatályos törvényből" másolja már ide azt a részt ami Szerencs külterületén bárkinek is tiltaná az "ágyúzást". Ismétlem én nem hiszek benne, nem is alkalmazzuk, de kiváncsi vagyok Ön hol talált benne olyan részt. Köszönöm!
Lassan (vendég) [2021-10-22 11:03:39]#41
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

már mindenki elköltözik a városból.
??? (vendég) [2021-10-22 10:44:56]#42
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Itt az újgazdagoknak senki nem parancsol. :/ :/ ;) ;)
Róbertnek (vendég) [2021-10-22 10:27:09]#43
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Küldtek egy hatályos törvényt és idéztek egy szekszárdi cikkből, ami a hatóságokra hivatkozott. Tehát Ön az, aki sületlenségeket ír, legalábbis semmivel nem támasztja alá az állításait. Ugye csak viccel, hogy a lakosságnak kellene a környéken bóklászva keresni az elkövetőket, hogy "korrekten elintézzék", miután leírta, hogy polgármesteri nyomásra sem voltak hajlandóak betartani a közösségi együttélés alapvető normáit?!! Látszik, hogy nem látott még közelről polgári peres eljárást. Mivel ADOTT ESETBEN a hatóság által eltiltott ágyúzó lesz a felperes, a gyakorlatban mindent a sértettnek kell bizonyítania, ami drága és bonyolult, akár utólag lehetetlen, nem beszélve a bíró személyéről. Szóval semmi értelme azzal érvelni, hogy ki, mit úszott meg EDDIG!
Körmös Bea (vendég) [2021-10-22 09:32:48]#44
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

elköltözött a városból.Miért nem hitt a szebb jövőben férje oldalán?
Unalmas. (vendég) [2021-10-22 07:05:36]#45
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Robi-és mindenki más: -ha csak ez a hangágyú ,és a mezőőr probléma lenne a városba,az lenne csak a jó.
Próbáljanak ,értelmeset,fontosat,és mindenkit érdeklőt írni.
ÖNÖK VIHART CSINÁLNAK A BILIBE!
Bukovszky Róbert [2021-10-21 16:43:58]#46
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Fogadjunk? Ha bebizonyítom, hogy sületlenséget ír akkor Ön felfedi a kilétét, ha én tévedek akkor Ön kérhet bármit, csak tudassa előre, hogy mit akar!
Csendben megjegyzem, volt ebből ügy a környéken /egy volt poli lelkesedett túl/ az elmúlt években, bíróságig jutott, természetesen semmiféle elmarasztalás nem történt, pedig sok-sok oldalas feljelentés volt, minden irányból támadva az "ágyúzokat". Mindezzel együtt én nem hiszek ebben a módszerben ezért nem is alkalmazzuk, meg képtelenség is lenne kb 15 parcellát egyszerre védeni. Azt is megismétlem Önnek, hogy városunk közig területén legjobb tudomásunk szerint senki nem védett ilyen módon semmit. Még egy apró adoma, az ESZEI működését zavarta néhány éve az "ágyúzás", illedelmesen megkeresték a 'zaj forrását, meglepődtek, hogy honnét jött, de korrekten eltudták intézni.
tisztázzuk (vendég) [2021-10-21 15:38:27]#47
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

De, tiltja. Zajrendeletnek hívják: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0700284.kor

"a főszabály az lenne, hogy a hangágyú csak akkor üzemeltethető, ha a zajvédelmi területeken a határértékeknek megfelel, különben működésbe se helyezhetnék. Az osztályvezető elmondása szerint felkeresik azokat a helyeket, ahol kint lehetnek ezek az ágyúk, hogy megtudják kik üzemeltetik őket." https://www.teol.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-szekszardi-onkormanyzat-fellep-a-hangagyuk-hasznalata-ellen-3693607/

Amúgy akár 1 millió forintos büntetés járna érte. A mezőőrnek, mint mindenkinek, állampolgári kötelessége, ha törvénysértést tapasztal, akkor bejelentse. A különbség, hogy mi nem rójuk a földeket, nem ismerjük az elkövetőket!
errr (vendég) [2021-10-21 14:22:09]#48
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

egyéb videókat kellene megnéznie és akkor nem adná itt a hülyét rendőrbrutalitásról.
Rendőri hozzá állás. 2006 (vendég) [2021-10-21 13:44:11]#49
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

"Az elfogottnak lehetőség szerint törjön el valamije.
https://www.youtube.com/watch?v=Sbenazl0TcU&t=1s
https://kuruc.info/r/37/235085/
Bukovszky Róbert [2021-10-21 12:14:51]#50
Cikk: Balogh Sándor társai elismerték bűnösségüket

Tisztelt Adminok! A facee oldalatokon megadott email címre küldtem egy anyagot. Kérlek jelezzétek már felém messengeren vagy az ismert :D tel számomon, hogy megkaptátok-e, ill. egyeztetnénk a 'sorsáról is. Köszönöm!
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató